Allegro.cc - Online Community

Allegro.cc Forums » Off-Topic Ordeals » Anybody down for speedhack?

This thread is locked; no one can reply to it. rss feed Print
Anybody down for speedhack?
Derezo
Member #1,666
April 2001
avatar

Dang, just realized I must have forgot to register >_<

"He who controls the stuffing controls the Universe"

Chris Katko
Member #1,881
January 2002
avatar

You can use my account. :P ;) I'm too tired from driving all over three states to do anything but sleep this weekend.

-----sig:
“Programs should be written for people to read, and only incidentally for machines to execute.” - Structure and Interpretation of Computer Programs
"Political Correctness is fascism disguised as manners" --George Carlin

Gideon Weems
Member #3,925
October 2003

Derezo said:

Dang, just realized I must have forgot to register >_<

Don't be a weenie! Code away, and The Phearless One shall retroactively give you a place in the competition.

GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
avatar

Uploaded src & binaries.
I may make some last second updates thought.

"Code is like shit - it only smells if it is not yours"
Allegro Wiki, full of examples and articles !!

Matthew Leverton
Supreme Loser
January 1999
avatar

HERE COMES A NEW CHALLENGER

Derezo said:

Dang, just realized I must have forgot to register >_<

Signed you both up, in case you have anything to upload at this late hour.

amarillion
Member #940
January 2001
avatar

Uploaded source & binaries!

--
Martijn van Iersel | My Blog | Sin & Cos | Food Chain Farm | Support TINS

GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
avatar

Yay !!:D

"Code is like shit - it only smells if it is not yours"
Allegro Wiki, full of examples and articles !!

Bruce Perry
Member #270
April 2000

Uploaded ALL the zips !_ò/

--
Bruce "entheh" Perry [ Web site | DUMB | Set Up Us The Bomb !!! | Balls ]
Programming should be fun. That's why I hate C and C++.
The brxybrytl has you.

GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
avatar

YAY !

TWO HOURS LEFT !!!

>:(

Edit: 40 minutes remaining !!!

"Code is like shit - it only smells if it is not yours"
Allegro Wiki, full of examples and articles !!

Mark Oates
Member #1,146
March 2001
avatar

BBBZZZRRRRRRNNNNNNNNNNNP!!

WHEW!!!!! :-[:-/:P

;D

GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
avatar

OVEEEEEEEEEEEEEER 8-)

"Code is like shit - it only smells if it is not yours"
Allegro Wiki, full of examples and articles !!

devo_au
Member #15,282
August 2013

I missed the deadline by one minute. Had everything the right size, Hit upload. Upload screen changed to entrant screen, no upload for me. I reckon I missed out by seconds. Was a bit disappointed and frustrated but then I realise, thats been the most productive I have been coding and hacking in a while. This has lit a fire under my coding. So, didn't make the deadline, by the skin of a bee's dick :-[, but it has been a great challenge :)

it wasn't me, it was other kids

GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
avatar

Like I said to you in the blog comments, you just have to upload it here for people to at least test it !

"Code is like shit - it only smells if it is not yours"
Allegro Wiki, full of examples and articles !!

devo_au
Member #15,282
August 2013

Ah, ok.. Here it is

it wasn't me, it was other kids

GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
avatar

Well, by here I was thinking here, on a.cc, not particularly here in that topic.

You should edit a new topic as the other participant did.

"Code is like shit - it only smells if it is not yours"
Allegro Wiki, full of examples and articles !!

Onewing
Member #6,152
August 2005
avatar

High five to all those who participated and congrats to all those who got an entry in! :D

------------
Solo-Games.org | My Tech Blog: The Digital Helm

GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
avatar

Yeah man :-)
Well done everyone and thanks for the cheers Onewing !

"Code is like shit - it only smells if it is not yours"
Allegro Wiki, full of examples and articles !!

amarillion
Member #940
January 2001
avatar

@devo_au, you should definitely contact Matthew about this.

Of course he has final say on this. But when I was organiser of TINS in the past, this type of thing happened before, and in those cases, I would just allow the late entry in anyway, with a note that the game was late and should be marked down. So you won't win, but you'll still get everybody to see your work.

--
Martijn van Iersel | My Blog | Sin & Cos | Food Chain Farm | Support TINS

devo_au
Member #15,282
August 2013

All good mate.. I did as Gull suggested and created a new topic and posted it there.

it wasn't me, it was other kids

Mark Oates
Member #1,146
March 2001
avatar

Alright, post-speedhack recovery time complete. Time to play some games! 8-)

Peter Hull
Member #1,136
March 2001

I thought Speedhack was absolutely terrific this year - I really enjoyed following along with the blogs and screenshots - well done to all entrants!

GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
avatar

That's the best rules I got since I started some SpeedHacks

"Code is like shit - it only smells if it is not yours"
Allegro Wiki, full of examples and articles !!

Elias
Member #358
May 2000

If there wasn't that obnoxious sound rule... who ever added that? :P

--
"Either help out or stop whining" - Evert

Mark Oates
Member #1,146
March 2001
avatar

Not me! (Seedlings was my rule 8-))

MiquelFire
Member #3,110
January 2003
avatar

I'll own up to the sound rule. Sorry about that.

---
Febreze (and other air fresheners actually) is just below perfumes/colognes, and that's just below dead skunks in terms of smells that offend my nose.
MiquelFire.red
If anyone is of the opinion that there is no systemic racism in America, they're either blind, stupid, or racist too. ~Edgar Reynaldo



Go to: