|
|
| Love letters - OR - Yet another failed thread about a woman... |
|
GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
|
Who wear the panties ? ;-p "Code is like shit - it only smells if it is not yours" |
|
AngelChild
Member #3,401
April 2003
|
GullRaDriel said: Who wear the panties ? ;-p
Who doesn't? ----- |
|
Oscar Giner
Member #2,207
April 2002
|
I know girls who don't -- |
|
GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
|
I must have a trip to spain and meet you Oscar ^^ "Code is like shit - it only smells if it is not yours" |
|
Bruce Perry
Member #270
April 2000
|
Hey Matthew, I think the honesty did good things for our relationship in the end. And I formed some opinions about the other girl too -- |
|
manjula
Member #3,569
June 2003
|
tu me causes plus? Mais, sinon bonne chance hein |
|
Bruce Perry
Member #270
April 2000
|
Tu crois que tu es l'autre fille ? Mais non, c'est ta soeur ça -- |
|
manjula
Member #3,569
June 2003
|
Je parlais a Gull; mais je suis contente pour toi et ma sœur |
|
bamccaig
Member #7,536
July 2006
|
Je ne suis pas! C'est des conneries! -- acc.js | al4anim - Allegro 4 Animation library | Allegro 5 VS/NuGet Guide | Allegro.cc Mockup | Allegro.cc <code> Tag | Allegro 4 Timer Example (w/ Semaphores) | Allegro 5 "Winpkg" (MSVC readme) | Bambot | Blog | C++ STL Container Flowchart | Castopulence Software | Check Return Values | Derail? | Is This A Discussion? Flow Chart | Filesystem Hierarchy Standard | Clean Code Talks - Global State and Singletons | How To Use Header Files | GNU/Linux (Debian, Fedora, Gentoo) | rot (rot13, rot47, rotN) | Streaming |
|
torhu
Member #2,727
September 2002
|
French? At least make it German, that's as far as my knowledge of foreign languages goes |
|
Edgar Reynaldo
Major Reynaldo
May 2007
|
manjula said: tu me causes plus? Mais, sinon bonne chance hein Tu crois que tu es l'autre fille ? Je parlais a Gull; mais je suis contente pour toi et ma sœur Je ne suis pas! C'est des conneries! Courtesy of Google translate : Quote:
Manjula: Bruce: Manjula: bamccaig:
My Website! | EAGLE GUI Library Demos | My Deviant Art Gallery | Spiraloid Preview | A4 FontMaker | Skyline! (Missile Defense) Eagle and Allegro 5 binaries | Older Allegro 4 and 5 binaries | Allegro 5 compile guide |
|
torhu
Member #2,727
September 2002
|
I don't speak google. |
|
Evert
Member #794
November 2000
|
bamccaig said: Je ne suis pas!
|
|
GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
|
Non Manjue, c'est just que j'ai désactivé mon compte FB et que je n'ai pas de téléphone dans mon studio. J'ai envoyé un MP à Diana, je crois qu'elle ne l'a pas encore consulté. Je t'en prépare un pti dans l'après midi ^^ "Code is like shit - it only smells if it is not yours" |
|
manjula
Member #3,569
June 2003
|
je crois pas non plus. Mais maintenant plus d'excuses pour ne pas venir a Toronto! |
|
l j
Member #10,584
January 2009
|
Incroyable, la français de google est plus mauvais de ma français.
|
|
jmasterx
Member #11,410
October 2009
|
Aside from ma français -> mon français and la français -> le français, your french is pretty good actually. You just have issues with masculin and feminine which is tricky for anyone: Incroyable, le français de google est plus mauvais que mon français. Agui GUI API -> https://github.com/jmasterx/Agui |
|
Bruce Perry
Member #270
April 2000
|
So is 'plus mauvais' OK? I thought it had to be 'pire'. -- |
|
jmasterx
Member #11,410
October 2009
|
Pire is better, plus mauvais I'd say is slang for worse. In English 'more bad' would be unacceptable but in French I hear people sometime say plus mauvais so it must be acceptable as slang. Agui GUI API -> https://github.com/jmasterx/Agui |
|
GullRaDriel
Member #3,861
September 2003
|
Si c'est pire c'est encore plus que très très mauvais, vu que c'est pire encore, Bruce ^^ "Code is like shit - it only smells if it is not yours" |
|
|
|