Swedish anyone?
Aali .

verka va ganska många svenskar här... :)

skriv nåt kul här :P

Chris Katko

D1d3 1 c2n'-|- und3r st2nd wh2t j00 trIin t0 s2y! Try t0 sp32k n0rm211y f0r /s.

;)

[edit] What'd you say about my mother?!

Johan Peitz

Sassa brassa mandelmassa.

deps

Jag vägrar prata svens.... aj då.

Aali .

I'm dumb!.. :P

deps

I'm dumb! på svenska borde väl bli suh eller fjh? :)
(skrattar ut högt, flabbar jätte högt)
Vad tror ni? Få höre lite fler sjuka översättningar. :)

roflmao = rrpgsamr - rullar runt på golvet, skrattar av mig röven

wearetheborg

Ce n'est pas juste! Je ne comprends pas. Bon ce n'est pas grave, on peut faire la même chose en français. Il y a surement des Francais ici, non? Nous aussi on peut parler sans que autres comprennent. J'aime bien faire chier au monde comme ça.
Pendant que j'y suis, salut Bruce Perry! Sinon... c'est tout pour aujourd'hui. Mais je risque de continuer, si les Suisses continuent à parler comme ça entre eux.:)

EDIT: Merde, ils ne viennent pas de la Suisse! La Suède, pardon.

Aali .

hmm.. never knew the borgs spoke french ???

;D

[ EDIT ]

I'm dumb! = asg (asgarv :P)

deps

Ne, I'm dumb! är inte asg, asgarv är ju två sammansatta ord, medans I'm dumb! är tre. :)

Aali .

amen duh!

vart i svedala bor du då förresten? ::)

deps

Tranås. (svedala?)

Aali .

Tranås.. hmm... Norrköping för min del

Svedala e ju bara ett annat ord fö sverige :P

deps

ahaa. Man lär sig nått nytt varge dag. :)

sech

Whoa! I never thought there were so many swedish people here!? ::)

skojigt.. ;)

deps

Och det finns fler... gnolam och X-G har inte visat sig ännu. :)
(fast X-G är ju inte här längre...)

Ändring: det var bara dom jag kom på såhär på rak arm
Ändring 2: sen så finns det väl minst en finlandssvensk...

Andrei Ellman

Helaas, ich ne peut pas Swedish sprachen. But les plupart des people können aleen ein sprache spreeken. C'est spaß om meerdere langues zu sprechen at once. Il könnte zijn that waneer we une langue have, dat it ziet wie ceci. Je suis beniewd if jedermann tous que I sag peut vertstehen.

Æ

amarillion

ja I can understehen you tres bien, mais I ne think pas dat this une good weltsprache zal worden. no niin.

phate

no speaka de englesha?

jhuuskon

Den sista gången vi hade en thread i nån annan språk än engelska, det blev slut snabbt. Men det var många sidor lång, och flera år sen. :) Matthew & Bob tycker inte om andra språk än engelska. (Och Bruce Perry tycker även mindre om hans namn finns i texten han förtår inte. ;))

PS. Kan du se att jag har inte varit på svenska lektioner i ett par år? :D

Trezker

Hej lr. ;D
Hur kan ni glömma mig?:'(

Torbjörn Josefsson

Världsspråk-schmäldssprok! Min favoritlingvist är denne person:

"Tu sei ugly come Salvatore, eh?
PENITENZIAAAGITE!"

(citat: Rosens namn :))

BTW: I suspect that it's not very polite of us to speak swedish on an international forum - let's behave :)

..I'd like a 'universal' language without words of its own - where you could always steal any words you want from any language you like, but the grammar is always the same :)

maybe some prefixes/suffixes and things to add to words to denote tempus and all the other messy stuff

eg. - no conjugating verbs or such stuff

did = do|passed
do = do|now
dobbiamo = we|must|now / noi|mussen|now

.. dunno.. sleepy.. zz... wake me up when they'll give me the nobel prize for this

deps

Bruce Perry tycker inte om att man nämner hans namn. ha ha. det kan ju bli lite kul. :) Bruce Perry, eftersom du inte kan läsa detta borde du vara ganska så nervös nu.

Nä, nu har jag lekt färdigt. Innan herr Leverton blir arg. :)

Johan Halmén

jhuuskon, vem behöver bättre svenska än vad du kan? Jo många förstås men du tycks kunna tillräckligt. :)

And for those who can't Swedish, here's the Spell checked version:

husking, EM beaver battery Sven än VD Du Kan? Jo mega frosts men Du tucks Kinna truckload.

sech

Maybe we're in need of a Swedish (game) programming community? :)
I've searched (almost) everywhere but I just couldn't find any.. oh, well.. :-/

deps

http://www.allegrodeveloper.org/
the owner is swedish, at least.

Trezker

Vi skulle kunna gå samman och göra ett spel...
Det skulle antagligen aldrig komma längre än planering, men ändå!

Finnarna gjorde något sånt för länge sen, och jag har inte hört nåt efter den tråden.???

Aali .

vi få la ta o göra en själva då ;) (sida asså)

sech

Vore grymt :)

(haven't posted this much on one day since.. ..ever .. i think ;))

kazzmir

this could be a flame war or a religion thread! well never know!

deps

Tror ni kazzmir blir nervöst om jag nämner hans namn?
Speciellt om jag skrattar lite också. I'm dumb! he he he he
kazzmir är nog riktigt fundersam nu... ha ha ha

jösses vad jag är mogen då. :P :)

ändring: en egen sida vore bra. men hur många skulle ge upp och komma tillbaka hit? :)

Bruce Perry
Quote:

Bruce Perry tycker inte om att man nämner hans namn. ha ha.

What was that about my mother?

良し、日本語ですよ。楽しいです。余り日本語を知りませんが、迚も好きです。やった!そして、ダイアナとマンジューラ、今日はね。 ;D

wearetheborg

Je suis sure que j'ai aussi de droit de parler à propos de toi, Deps, en ma propre langue. Tu as de la chance que je ne te connais pas du tout;) Je peux quand même raconter n'importe quoi en ce moment puisque tu ne comprends pas le français. Deps, je viens de remarquer que tu viens de joindre a.cc. Deps, suis je la seule francaise ici? En connais tu d'autres? C'est nul de parler toute seule comme ça.

deps

:P ;D

Bruce Perry

Et maintenant tu connais mes sentiments quand il n'y a personne sur #allegro qui comprend le japonnais. :P

Donc je vais expliquer (mais jamais en anglais ! Ça serait trop facile non ?) pourquoi je pensais que deps parlait de ma mère. Il y a deux mots japonnais qui veulent dire ceci. Quand on parle de la mère d'un autre, on dit « okaasan ». Quand c'est la tienne, tu dis ... « haha ». HAHA I'm dumb! MDR KEKE I'M SO FUNNY.

Diana, est-ce que Manjula peut lire les kana et les kanji ? ;)

LoHoL

Et me revoila. Mon premier message depuis longtemps et je l'utilise dans ce genre de sujet... bizare
diana : et non, tu n'est pas toute seule à parler français ici, alors rassurée ?

wearetheborg

Ah, Ben, tu es là! J'étais sure que tu allais répondre en français un jour ou l'autre. Mais c'est vrai, je te comprends... Ou (merde! Je ne sais pas comment faire un "u" avec un accent grave) sont passés les autres personnes francophones? Heureusement que tu es là. J'ai envie de faire chier à Deps et ses copains en parlant en français à propos d'eux. Manjula ne sais pas lire le kanji, mais ça l'amuse de lire le japonnais en anglais. J'ai encore envie de parler à propos de Deps, puisque ça l'amuse de parler à propos des autres.

EDIT: Salut Lohol! Tu penses que Deps en marre de moi? J'ai l'impression que suis en train de perdre mon francais. ça se voit, non?

deps

Comment me connaissez-vous ne savez-vous pas le français? :)

LoHoL

Non, je ne pense pas que Deps en ait dejà marre (je rentre dans le jeu). Pas au bout d'aussi peu de temps quant même. Faudra demander directement à Deps pour savoir dans quel état il est.

edit : c'est exactement ce que je venais de me dire : ça serait fort s'il lisait le français.

deps

jag känner mig mobbad. :)

Aali .

>deps :P

jomen en sida vore riktit fint, nån som kan SQL? ;)

deps

Kan lite SQL. Hållt på lite här hemma med mysql. Men det finns säkert många som är både svenskar och kan det bättre. ;)

Bruce Perry

O la la, il parai ke deps sash parlé françai ! On peu pa le decevoire, il est tro for non ...

Mai on peu au moin comfondreuh le babelfish, nespa. Eh pui deps aurat un problèmme ;D

À propo, voissi le japonais an Romaji:

Yoshi, Nihon-go desu yo. Tanoshii desu. Amari Nihon-go o shirimasen ga, totemo suki desu. Yatta! Soshite, Diana to Manjuura, konnichiwa ne. ;D

Torbjörn Josefsson

Kolla in min site: www.toblo.net, gott om 'SQL' där ;)

Hur många av oss svennar håller till uppåt sthlm/uppsala då? Skulle vara kul att arrangera en pubkväll eller så :)

Sembra come cé un sacco di gente qui che parlano francese - una cosa (un po) divertente e successo da me qualche settimane fa, quando ero al aeroporto di Shiphol. Non so il francese (e non so neanche troppo bene l'Italiano :)) ma capisco qualche cose quando li sento - una donna mi ha domandato "parlez voux francais!?" (credo che bisognava aiuto con qualche cosa), ma quando ero anche io quasi totalmente confusato dall aeroporto, ho solo detto "no!" quando la ho passato - MA.. lo ho detto in dialetto francese. Lei ha detto "No..eh?!" - come "Ha risposto direttamente - in francese, a una dimanda in francese - e dice che Non parla francese" - e ha riduta tanto :) (si, mio italiano FA schifo)

Non so se e divertente o no - probabilmente sono solo stanco ora (e dopo mezzogiorno ;))

deps

bor ca tre timmar med tåg från stockholm.

Torbjörn Josefsson

Vad skulle vara på en 'svensk allegrosida', förresten? -Kanske skulle vara trevlig i sig, men Allegro.cc är ju redan så bra att det skulle vara svårt att tillföra något

Aali .

behöver ju inte bara va Allegro, de finns ju knappt inga bra svenska sidor om programmering o speldesign

ett par timmar te sthlm härifrån me, men för min del blir de nog ingen 'pubkväll' :P

ITM

wearetheborg, t'as bien raison!
Qu'est-ce que c'est que ces Deps petits cons qui viennent parler leur langue de merde? (c'est le mot je crois bien hein ;D)
C'est vrai que c'est super de parler sans que les autres comprennent, comme par exemple Deps. C'est juste un exemple Deps hein, je l'ai pris au hasard, comme ça... Sentiment de puissance peut être... Ou juste de supériorité... envers Deps...

manjula

Franchement, j'arrive trop tard! Qu'allons nous faire de Deps! j'pense qu'on devrait tous se foutre de sa gueule. ça sera bien fait pour lui!

Carrus85

No comprende swedish! No comprende dutche! No comprende francias! Neccisito Ingles por favor!

Heh, universal language... Greek or Latin anyone?

Vale!

cémoi benlepro

Salut! Je suis bien d'accord avec cette proposition! Une communauté d'Allégro en Suède (Edit: En suédois plutôt...) ça serait parfait... Mais ne comptez pas sur moi pour y participer ::)

VIVE LA SUÈDE (et les Volvo)

(Edit2: Je savais pas qu'il y avait autant de monde qui parlent français ici...) :)

razor

hmmmm, jag talar lite svenska... jag bord i sverige för 3 månader (or somethin like that ;)) I never realized that so many people spoke swedish.

Trezker

Jag har en spelidé som jag tror bara svenskar kan förverkliga, me det är ett så jäkla massivt projekt så jag vet inte om man vågar försöka ens...

Det är ett MMORTS i svenskt 1000-tal ungefär.
Om någon har läst Svea rikes vagga av Lasse Bägerfeldt så förstår ni typ hur det ska vara.

Steve Terry

yo quiero Taco Bell?

[edit]
>_< Swedish not Spanish, damn I suck at this.
[/edit]

Ok I probably would do bad spanish as well :P

Goalie Ca

lemme guess what browser you use
http://www.opera.com/pressreleases/en/2003/02/14/

btw, jk! (in case you're offended)

gnolam

Goalie: as a matter of fact, that's my Google language :)

Bork bork bork!

Dassedare

"fån´t ja en körv, så huppa ja i älva" ;)

sech

I prefer the 1337 one, mostly to annoy my friends.. ;)

How many versions of google are there? I know there are at least three.. (forgot what the third was)

EDIT:
::) ;D

Mika Halttunen

Jopas nyt on perkele, kylläpä täällä nyt puhutaan kielillä :)

...

Just my 0.02€

jhuuskon

Joo-o, ihan alkaa pelottamaan. ;D

LSd016

..and nobodys closed it yet?...

Trumgottist

Uhm, hi. (Waves shyly.) While I'm at present not so active here, I'm Swedish too. (En raidu gute.) And, well, I've got to keep my postcount up, so here is my post this week. (Smiles and produces a black instrument case from behind back.) Since I've now taken the stage I thought I'd take the opportunity to ... (Opens case, revealing a silver trumpet.) ... demonstrate some trumpet music for you. (Unpacks a music stand and places a thick blue book titled "J. B. Arban: Vollständige Schule für Trompete, Cornet à Pistons, Flügelhorn und Tenorhorn" on it.) I'll start with these lip-excersices based on the C-major scale. Hey! Who turned off the light?

Aali .

>Trezker: skulle nog va jävlit kowlt men lite väl massivt jo ;)

Inphernic
Quote:

Joo-o, ihan alkaa pelottamaan.

Tulee pian jännäkakkaa.. :-[

LSd016

hey i will join you

pikko nekko likki pikki fsgzzz bukkachacha la teikka meikka

see? its THAT easy!

BTW, hikki pikki dodomekki!

miran

I'm dumb!, that almost gave me a heart attack! I'm dumb!, ;D and again I'm dumb!!

Inphernic

Suomiko hämää? Suomeksiko ei saa puhua? Suomestako ei saa puhua? :)

Derezo

;D.. those google languages are hilarious.
Two more good ones are Elmer Fudd and Klingon, for the language list searching impaired.

wearetheborg

C'est bon, je continue moi aussi. Mais qu'est ce que vous vous racontez entre vous? Pourquoi est ce que vous ne pouvez pas le dire en anglais? Les gars, soyez sympa! Je parle surout à toi aali.. Y'en a plein ici qui ne comprennent rien de ce que vous racontez! Est ce que ca vous emmerde que je parle en francais? Comment on fait les c cédille?

Torbjörn Josefsson

Finnish is easy - you just add an "i" to the end of every word, like "Finnishi isi easyi - justi addi ani "i"i toi thei endi ofi everyi wordi, likei:"Finnishii isii easyii - justii addii anii "i"ii toii theii endii ofii everyii wordii ... ""

Aali .

ahem...
you better hope i have no french dictonary nearby

;):P

Bruce Perry

Ffuunnnniillyy eennoouugghh, mmyy iiddeeaa ffoorr Ffiinnnniisshh wwaass ttoo ddoouubbllee eeaacchh lleetttteerr. Ddiiddnn'tt wwoorrkk ttoooo wweellll tthhoouugghh.

Lleett''ssii ttrryyii ccoommbbiinniinnggii sscchheemmeessii. Hhmmmmii.

Sorta works.

gnolam

Noonoo, juusti douubli the vooweli, aandi soomi ootheri letterissi, liikke foori exaampli kkii :)

Ei saa peittää!

23yrold3yrold

Those who have seen Finding Nemo (best movie all year) know you're speaking in whale, BP ;) ...

Inphernic
Josef said:

Ei saa peittää!

Ahaha, I tend to say 'må ikke tildekkes' to one norwegian guy too. :D

jhuuskon

I hate those new Dan Sukker sugar packages. The norwegian, and danish on them is distrubing. It's hard enough to have both finnish and swedish on packages of all products. >:(

Bruce Perry

Haha @ Inphernic's avatar ;D Shame it's not as annoying as the last one though ...

(If you can't see it, go into the options and enable animated avatars :P )

Oy, 23, I haven't seen Finding Nemo yet, and I fully intend to. Don't give it away >:(

Trezker

Heh, I didn't notice it was animated...
Next time you animate make it clear so I can see it. >:(

Inphernic

Bruce Perry: Oh, I have a better version of it but because of the size limitation (it's 2-3K over the limit :'() this will have to do. :)

Trezker: Pay more attention... or Jack will get you.

Mika Halttunen

All work and no play makes Jack a dull boy... right right my droogs? :)

Thread #310794. Printed from Allegro.cc